Reviews For Sport Clips Haircuts of Odessa - The Preserve Marketplace

For Clients that have visited Sport Clips Haircuts of Odessa - The Preserve Marketplace recently, we are requesting your feedback in one of two ways:

  1. If you have a receipt and would like to submit your feedback directly to the store (and possibly receive a follow-up response), please click here.
  2. If you would like to share your experience so that other potential Clients can find out more about Sport Clips Haircuts of Odessa - The Preserve Marketplace, please click the "Write A Review" button on this page. You can even choose which category to review - Haircut, Stylist, Product, Service and Overall Experience. We can't wait to find out what you have to say - and we certainly hope to see you again soon!

NOTE: To authenticate the validity of the review, a valid email address is required and only reviews containing valid email addresses will remain posted. The email address will not be displayed with the review or visible to the public. To access our Reviews Policy, please click here.

Write a review

1 rating

Very frustrated because I had a $15 discount coupon so I gave the stylist $7 tip plus the $15 coupon then she said haircut is $25 I said ok will pay the remaining balance with a card and charged me another $15, then I asked her but The hair cut is $25 and already gave you a coupon for $15 so I owe you $10 which equal $25 no you owe me $15 long story short I paid her the $15 because I just couldn’t believe what what was happening and didn’t want to start arguing with her. Overall hair cut ok just be ready at the register.

Reply from Sport Clips Haircuts of Odessa - The Preserve Marketplace:
Ernesto, Thank you so much for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced. We will be reaching out to you directly.

2 rating

One of the fastest hair cuts I have ever received and for 30 dollars. Several missed hairs around the ears. Complacency over getting money's worth. Kid next to me was getting a more involved and attentive hair cut and started before me. Was still going by the time I was finished. Going to the mirror now to finish the missed spots off.

Reply from Sport Clips Haircuts of Odessa - The Preserve Marketplace:
Berk, Thank you so much for letting us know about your experience. We sincerely apologize that we didn't meet or exceed your expectations with your haircut. We always strive to deliver the best client experience possible and we apologize we fell short. We hope you will consider giving us another try in the future so we can turn your experience around.

Rated 1.5 out of 5.0 based on 2 Client reviews

1
Ernesto O. | April 8, 2022 Service

"Very frustrated because I had a $15 discount coupon so I gave the stylist $7 tip plus the $15 coupon"

2
Berk Y. | March 14, 2022 Haircut

"One of the fastest hair cuts I have ever received and for 30 dollars. Several missed hairs around t"